بیت آشور: دوست دارم برای بازی با مراکش به تیم ملی دعوت شوم

به گزارش پرسینا بلاگ، مدافع ایرانی شاغل در لیگ آمریکا از بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با مراکش خبر داد.

بیت آشور: دوست دارم برای بازی با مراکش به تیم ملی دعوت شوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت جهان ورزش، مهرداد بیت آشور این فصل در تورنتو عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که کارشناسان MLS از این بازیکن ایرانی به عنوان یکی از بهترین مدافعان فصل لیگ آمریکا نام بردند. حضور در لیگ آمریکا باعث شده است تا بیت آشور برابر بازیکنان بزرگی قرار بگیرد و بتواند در مرحله نهایی قهرمانی لیگ آمریکا همراه تورنتو حاضر باشد.

لیگ آمریکا در دو مرحله برگزار می شود و تیم های بالای جدول در دور دوم برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنند. اکنون تیم بیت آشور یعنی تورنتو نیز یکی از این تیم هاست که شانس قهرمانی دارد.

تورنتو توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ آمریکا برسد. ارزیابی تان از این شرایط چیست؟

تا به امروز خوشبختانه شرایط من خوب بوده است. شرایط خوبی در تورنتو داریم. من هم زندگی خوبی دارم. تورنتو شهر زیبایی است و بازی در تیم اصلی این شهر لذت بخش است. درباره عملکرد نیز باید بگویم که تا الان از شرایط خودم راضی بودم. بازی های خوبی داشتیم و توانستیم به یک چهارم لیگ آمریکا برسیم. امیدواریم بهتر از این هم شویم و برای رسیدن به اهداف بزرگتر تلاش کنیم.

بازی در کنار بازیکنان بزرگی چون سباستین جیونکو، ستاره سابق ایتالیا و یوونتوس، جوزی آلتیدور، یکی از بهترین بازیکنان آمریکا و میشل بردلی چیست؟

بازی در کنار این بازیکنان در سطح کلاس جهانی خیلی خوب است. جیوونکو در یوونتوس و سری A بازی کرده است و تجربه بالایی دارد. و آلتیدور و بردلی برای آمریکا بازی های خوبی داشتند و بازیکنان شناخته شده ای هستند. بازی با چنین بازیکنانی افتخار است. حضور بازیکنان در تیم بسیار هم خوب است. آنها تجربه بالایی دارند که این را به خوبی به تیم انتقال می دهد.

استیون بازی های خیلی خوبی در سمت راست خط دفاعی تان داشتید و خیلی ها به تمجید از نمایش زیبای شما در طول چند بازی اخیر پرداختند. نظرتان درباره این چیست؟

در تیم مان تغییر سیستم داشتیم. از تیم خیلی راضی هستم. در چند بازی اخیر تیم شرایط بهتری داشت و من هم احساس بهتری دارم. هم در خط حمله شرکت می کنم و هم در دفاع. آزادی عمل بیشتری دارم. اگر به چلسی نیز نگاه کنید، می بینید همین شیوه فوتبالی را ارائه می دهد. در این سیستم که با سه مدافع شکل گرفته است، اگر تمرکز بالایی داشته باشید و بتوانید حرکات عرضی و طولی خوبی و البته هماهنگ ارائه کنید، بهترین نتایج را کسب خواهید کرد و بهترین عملکرد دفاعی را خواهید داشت. خوشبختانه کار تیمی ما خوب بوده و بازی من نیز به چشم آمده است.

شما اولین ایرانی - آمریکایی هستید که به مرحله پلی آف قهرمانی در لیگ آمریکا رسیدید. نظرتان در این باره چیست؟

از این بابت احساس افتخار می کنم و راضی هستم.

شما در MLS بازی های خوبی داشتید و خودتان را اثبات کردید. آیا به بازی در اروپا هم فکر می کنید؟

بدون شک از وقتی که فوتبال را شروع کردم، به فکر بازی در اروپا هم بودم. به خاطر شرایط تحصیلی، در گذشته نتوانستم به این هدف برسم و الان هم بهترین شانس را برای قهرمانی در لیگ آمریکا دارم. فکر کنم به این زودی به اروپا نروم. حداقل در این پنجره نقل و انتقالاتی این اتفاق رخ نخواهد داد اما شاید در آینده از این فرصت استفاده کنم و به اروپا بروم تا به هدف نهایی ام که بازگشت به تیم ملی ایران است دست پیدا کنم.

هدف نهایی تان را بازی برای تیم ملی ایران عنوان کردید. آیا اخیرا با کارلوس کی روش صحبتی داشتید؟

اخیرا خیر ولی در ابتدای فصل جاری و اواخر فصل قبل با او صحبت کردم. او دلایل دعوت نکردن من به تیم ملی را گفت. او بازیکنانی در اختیار دارد که در پست من سطح آمادگی بهتری دارند و بهتر است آنها بازی کنند. فکر می کنم در ژانویه یک بازی محبت آمیز برابر مراکش خواهیم داشت. آن زمان لیگ آمریکا به خاتمه رسیده و بهترین شرایط برای بازگشت من به تیم ملی فراهم است. امیدوارم در این بازی به تیم ملی ایران دعوت شوم. کی روش می داند ماه های اخیر خیلی برایم سخت بود از تیمم جدا شوم و برای تیم ملی بازی کنم. ممکن بود جایگاهم را برای همیشه در تیمم از دست بدهم. او شناخت خوبی از این شرایط دارد اما در ژانویه شرایط تغییر خواهد کرد. به همین خاطر برای تیم ملی ایران بازی خواهم کرد.

آیا اخیرا با بازیکنان ایرانی مثل اشکان دژاگه و دانیال داوری صحبتی کردید؟

بله. بعضی وقت ها فرصت هایی پیش می آید که با بازیکنان صحبت می کنم. این خیلی راضی کننده است. برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3283

به "بیت آشور: دوست دارم برای بازی با مراکش به تیم ملی دعوت شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت آشور: دوست دارم برای بازی با مراکش به تیم ملی دعوت شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید