بهبود یافتگان کرونا از اهدای پلاسما استقبال نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: بهبودیافتگان کرونا از اهدای پلاسما استقبال نمایند تا بیماران بدحال فرایند بهبودی بهتری داشته باشند.

بهبود یافتگان کرونا از اهدای پلاسما استقبال نمایند

جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در تبادل نظر با خبرنگار از با بیان اینکه در حال حاضر با محدودیت پلاسما روبرو هستیم، گفت: امیدوارم بیماران به شکرانه سلامتی خود در این زمینه ما را یاری نمایند.

ابراهیم جلیلی با اشاره به بهره مندی از روش پلاسما برای درمان بیماران حاد مبتلا به کرونا بیان نمود: تا به امروز 44 نفر از بهبودیافتگان بیماری کرونا در همدان پلاسمای خون خود را اهدا نموده اند.

او با اشاره به اینکه برای 29 نفر از بیماران، پلاسما تزریق شده است گفت: در حال حاضر با محدودیت پلاسما روبرو هستیم و درخواست ما این است که بهبودیافتگان از اهدای پلاسما استقبال نمایند تا بیماران بدحال فرایند بهبودی بهتری داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: انتقال خون با بیماران بهبودیافتگان تماس می گیرد تا در صورت تمایل پلاسمای خون خود را اهدا نمایند که امیدوارم به این امر توجه نمایند.

جلیلی اضافه نمود: معمولاً تا به امروز برای بیماران بدحال پلاسما تزریق نموده ایم که خوشبختانه تاحدودی مؤثر بوده و فرایند بیماری را کند و بهبودی را سریع نموده است.

او ابراز داشت: بیماران همدانی مبتلا به کووید 19 که قریب به چهار هفته از بهبودی آن ها گذشته، به شکرانه سلامت مجدد و یاری به بیماران نیازمند درمان برای اهدای پلاسما به انتقال خون همدان مراجعه نمایند.

د

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4789

به "بهبود یافتگان کرونا از اهدای پلاسما استقبال نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود یافتگان کرونا از اهدای پلاسما استقبال نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید