باقری: شنبه منتظر سرمربی جدید در تمرین هستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، از باشگاه خواستم مربی بیاید و خودش بازیکن انتخاب کند

باقری: شنبه منتظر سرمربی جدید در تمرین هستیم

در شرایطی که معین نشد بالاخره مدیران باشگاه پرسپولیس کدام یکی از گزینه های مربیگری را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تمرین پرسپولیس به میدانداری کریم باقری به عنوان تنها عضو کادر فنی سر وقت آغاز شد تا باشگاه سر حرفش بماند و تیم عقب نیفتد.باقری هم قبل از آغاز تمرین به سوال های خبرنگاران جواب داد.باقری صحبت هایش را اینطوری آغاز کرد:خودتان شاهد هستید که اولین تمرین را برگزار می کنیم، تمام تلاشمان را می کنیم تمریناتمان را انجام دهیم تا سرمربی تیم معرفی گردد.فعلا به ما اجازه دادند که تمرینات تیم برگزار گردد، اکثر بازیکنانی که در اختیار ما بودند را در خدمت داریم و امیدوارم نتایج چند سال اخیر پرسپولیس را تکرار کنیم. در این چند سال تماشاگران شادمان بودند و امیدوارم هر سرمربی که انتخاب می گردد بتواند به پرسپولیس یاری کند.

به شما پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس داده نشده ؟

من در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم، شروطی هم نیست که من باشم یا نه، هر مربی که می آید دوست دارد کادر خودش را داشته باشد، اگر هر شخصی بیاید با کمال میل به آنها یاری خواهم کرد.

برای انتخاب گزینه نهایی با شما مشورت شده ؟

نه با من مشورت نشده ولی قرار است مدیران باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند.

امکان دارد بعضی بازیکنان تان راهی اروپا شوند ؟

بعضی ملی پوشان ما تا روز دهم استراحت می نمایند، رادوشوویچ هم از من اجازه گرفت، انصاری هم امروز توافق نموده فقط فرشاد احمدزاده باقی می ماند. ما کار را آغاز کردیم که عقب نمانیم.منتظر سرمربی تا روز شنبه هستیم که خودش را آغاز کند.

ظاهرا شما به خاطر تواضع تان سرمربی پرسپولیس نمی شوید؟

از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم ولی اگر بخواهم سرمربی شوم باید از تیم های دیگر آغاز کنم. نه اینکه نتوانم ولی دوست دارم پله پله بالا بیایم. اگر حرفی در خصوص کارهای من زده شده تشکر می کنم. برایم زیاد مهم نیست نفر اول، دوم و یا سوم باشم.امیدوارم سال جاری بتوانم مثل سال های قبل در کنار بازیکنان باشم و یاریی برای سرمربی تیم باشم.

در جلسات آخرتان با برانکو، او حرفی از رفتن زد یا خیر ؟

آن موقع حس کردم آقای برانکو هر وقت به مرخصی می رفت وسایلش را کامل نمی برد، ولی دفعه آخر وسایلش را کامل برد که همان جا حس کردم او می خواهد برود. من از همین جا از برانکو تشکر می کنم چون روزهای خوبی برای ما رقم زدند.

قبول دارید سر مربی بعدی پرسپولیس کار بسیار سختی دارد ؟

جدایی مدیر و مربی در همه جا اتفاق می افتد.من انتظارم این است که همین حمایت های همیشگی توسط هواداران به مربی جدید منتقل گردد و او بتواند تیمش را پله پله بالا بیاورد.

بالاخره طلب تان را گرفتید؟

حالا می گیریم، مسئله ای نیست.

از جذب نفرات جدید خبر دارید؟

من از باشگاه خواستم اجازه بدهند که مربی جدید خودش بیاید و نفراتش را انتخاب کند. شما اجازه بدهید مربی خودش بیاید و دیدگاه هایش را اجرا کند و من امیدوارم ما هم از او استفاده کنیم.

شایعه شده دایی و قطبی هم با پرسپولیس مذاکره نموده اند .

من از این موضوع اطلاعی ندارم.

1

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 740

به "باقری: شنبه منتظر سرمربی جدید در تمرین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: شنبه منتظر سرمربی جدید در تمرین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید