باخت تیم ملی مقابل بحرین بحران نمی آورد، برای قضاوت ویلموتس زوداست

به گزارش پرسینا بلاگ، جلال طالبی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در سومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا گفت: شکی نبوده و نیست که بحرین از لحاظ فوتبالی حرفی برای گفتن مقابل بازیکنان تیم ملی ایران ندارد. شب گذشته هم که باختیم روی موقعیت های اندکی بود که بحرین به دست آود و نهایت استفاده را هم کرد.

باخت تیم ملی مقابل بحرین بحران نمی آورد، برای قضاوت ویلموتس زوداست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه درباره عملکرد شاگردان مارک ویلموتس یادآور شد: بحرین خوب بازی کرد و بالاتر از حد توانش هم ظاهر شد اما تیم ملی هم نخواست که از دیدگاه هجومی خودش دست بکشد. تیمی که مدام به فکر گلزنی است قطعا با ریسک بالا هم بازی می نماید و می تواند در لایه های دفاعی اش شکننده گردد.

وی تاکید نمود: مارک ویلموتس را نمی توان با برد 14 بر صفر مقابل کامبوج و باخت یک بر صفر مقابل بحرین بررسی کرد. برای قضاوت و تحلیل این مربی زود است. او در ابتدای راستا خود در فوتبال ملی ایران است. فرصت زیادی را باید به ویلموتس داد تا بتواند فلسفه متفاوت خود نسبت به دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی را پیاده کند.

طالبی بار دیگر با اشاره به این موضوع که باخت مقابل ایران کار برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را کمی سخت تر کرد گفت: شخصا فکر نمی کردم مقابل بحرین ببازیم. فوتبال همین است و باید با اتفاقی که افتاده است راه را ادامه دهیم. تیم ملی ایران کار خود را برای صعود به دور بعدی کمی سخت تر کرد اما باز هم معتقدم به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهیم کرد. تیم ملی با باخت به بحرین وارد بحران نشده و این اتفاقی است که می تواند برای همه تیم ها رخ بدهد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1952

به "باخت تیم ملی مقابل بحرین بحران نمی آورد، برای قضاوت ویلموتس زوداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت تیم ملی مقابل بحرین بحران نمی آورد، برای قضاوت ویلموتس زوداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید