این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام معین شد. قیمت ها آنقدر بالاست که باورتان نمی شود!

این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

به گزارش برترین ها، بسیاری از بازیگران ترک با شخصیت هایی که در پروژه ها بازی می کنند محبوبیت زیادی چه در ترکیه چه خارج از ترکیه به دست آورده اند و دیگر مجبور نیستند ساعت ها در صحنه فیلمبرداری بمانند تا درآمد زیادی کسب کنند و به لطف شبکه های اجتماعی کسب درآمد برای سلبریتی ها آسان و آسانتر می شود.

در اینجا درآمد هایی که افراد مشهور به ازای هر پست از رسانه های اجتماعی دریافت می کنند آورده شده است:

هانده ارچل: 700 میلیون تومان

هانده ارچل، بازیگر ترک در سال 1993 به جهان آمد. او بازیگری را از سن 20 سالگی آغاز کرد و با یکی از اولین نقش های خود که زاهده در سریال چکاوک بود توجه ها را به خود جلب کرد. این بازیگر علاوه بر شخصیت، چهره ای کاریزماتیک و زیبا دارد و این ویژگی باعث شد که او نه تنها در خود کشور ترکیه بلکه در کل جهان توجهات را به خود جلب کند و یکی از شناخته شده ترین هنرپیشه های زن در حال حاضر کشور ترکیه باشد.

برن سات: 600 میلیون تومان

بازیگر مشهوری که مردم او را بازی در سریال های عشق ممنوع و فاطما گل به خوبی به خاطر دارند. برای ایرانی ها برن سات با بازی در فیلم فصل کرگدن از بهمن قبادی، شناخته شده تر نیز هست.

این بازیگر متولد شهر آنکارا است و در تاریخ 26 فبریه سال 1984 میلادی (7 اسفند سال 1362) از والدینی با نام های آیلا سات و حسین آونی سات که هردو فارغ التحصیل آموزشگاه ورزشی بودند به جهان آمد و قبل از آغاز حرفه بازیگری او مدت کوتاهی نیز در دانشگاه باشکنت، در دانشکده اقتصاد و علوم مدیریتی تحصیل کرد و بعد با رها کردن آن در پی عشق اصلی خود، یعنی بازیگری رفت.

فحریه اوجن: 500 میلیون تومان

فحریه اوجن یکی دیگر از معروف ترین بازیگران ترکیه است. فاهریه در 4 ژوئن سال 1986 میلادی در شهر زولینگن آلمان به جهان آمد. خانواده مادر او از اهالی قوم چرکس و خانواده پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. فاهریه اوجن به مدت یک سال در کشور آلمان در رشته جامعه شناسی در دانشگاه دوسلدورف تحصیل کرد و سپس این رشته را نیمه تمام رها کرد و همراه مادرش به ترکیه آمد.

در سال 2005 به طور غیر حرفه ای وارد جهانی بازیگری شد و در سال 2008 اولین کار بازیگری حرفه ای به وی پیشنهاد گشت. این بازیگر که در سال 2017 در فهرست 30 زن زیبا در جهان قرار گرفت در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است و از نقش های مهم او می توان به بازی در سریال های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

سرنای ساریکایا: 550 میلیون تومان

سرنای ساریکایا نیز (زادهٔ 1 ژوئیهٔ 1991)، بازیگر و مدل حرفه ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایستهٔ ترکیه در سال 2010 می باشد. وی در ایران با بازی در نقش یشیم در سریال عمر گل لاله که از جم تی وی پخش شد شناخته شد و در سن 15 سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد.

او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد. معروفیت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد.

افرا ساراچ اوغلو: 500 میلیون تومان

افرا ساراچ اوغلو نیز در سال 1997 در شهر ادرمیت واقع در استان بالیکسیر کشور ترکیه به جهان آمد و در سال 2016 فعالیت هنری خود را برای اولین بار در یک فیلم ترکی به نام Ikinci Sans یا دومین شانس آغاز کرد.

ساراچوغلو در نخستین فیلمی که آغاز به بازیگری کرد ازجان دنیز و نورگل یشیلچای هم حضور داشتند که سبب موفقیت این بازیگر شد و در سریال فضیلت خانم و دخترانش که در سال 2017 در شبکه استار تی وی (ترکیه) پخش شد در نقش اِجِه دختر فضیلت خانم بازی خود را آغاز کرد و محبوبیت زیادی در بین تماشاگران پیدا کرد. سریال فضلیت خانم در سال 1397 با دوبله فارسی در شبکه جم تی وی هم پخش شد.

نسلیهان آتاگول: 400 میلیون تومان

نسلیهان آتاگول روز 29 مرداد 1371 در شهر استانبول بجهان آمد، پدرش اصالت از مهاجرم قوم چرکسی قفقاز و راننده ماشین است و مادرش نیز اصالت بلاروسی دارد و خانه دار می باشد و تنها یک برادر بنام ایکلای دارد. به بازیگری از کودکی علاقه داشت و همیشه می گفت روزی به هدف خود می رسد تا اینکه وارد کلاس های بازیگری Erberk Ajans شد.

از همین آموزشگاه در سال 2006 وقتی تنها 13 سال داشت به فیلم اولین عشق معرفی شد تا اولین تجربه بازیگری را در جلوی دوربین تجربه کند. بازی زیبایش در سریال برگ ریزان با نقش دنیز که از سال 2006 تا 2010 پخش شد او را به معروفیت زیادی رساند تا توجه کارگردان های مختلف را به خود جلب کند.

هازار ارگوچلو: 300 میلیون تومان

هازار ارگوچلو روز 11 دی 1371 در جزیره نیکوزیای کشور قبرس شمالی به جهان آمد، پدرش سلیمان روزنامه نگار و مادرش خانم نشه خبرنگار می باشد و تا مقطع دبیرستان در قبرس حضور داشت و کلاس های بازیگری تئاتر را در مرکز آموزشی شهرداری لفکوشای قبرس گذراند تا اینکه سال 2006 بعنوان کارگردان فیلم Rüya Gibi را نوشت و خود نیز کارگردانی آنرا انجام داد و تا اینکه سال 2011 وقتی 18 ساله بود وارد دانشگاه استانبول ترکیه در رشته بازیگری تئاتر شد و بصورت حرفه ای در سال 2011 بود با سریال کوزی گونی وارد قاب تلویزیون شد سپس همین سال با فیلم Gölgeler ve Suretler بازی در سینما را تجربه کرد و با بازی در سریال جزر و مد در کنار چهره هایی، چون چاتای اولوسوی و سرنا ساریکایا توانست به معروفیت زیادی دست یابد.

پینار دنیز: 300 میلیون تومان

پینار دنیز یکی از بازیگران مطرح و محبوب ترکی است که در چهارم نوامبر سال 1993 میلادی در کشور ترکیه زاده شد. این بازیگر جوان و زیبا علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او دوران بچگی به رشته های روانشناسی و وکالت علاقه داشت که تحصیلات خود را در رشته روانشناسی و همچنین روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه استانبول به سرانجام رساند.

در زمان تحصیل در دانشگاه زن برادر وی، اسمش را در آژانس بازیگری 35.5 نام نویسی نمود و در نتیجه دنیز در کلاس های بازیگری آغاز به آموختن نمود و در همین آژانس بود که فانی مژده کارگردان بعد از مشاهده تصاویر پینار از وی جهت تست بازیگری دعوت نمود و وی با پذیرفته شدن در این تست به طور جدی و حرفه ای وارد عرصه بازیگری گشت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8277

به "این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید