این ویدیو تاثیر حالت تاریک iOS 13 را بر افزایش عمر باتری آیفون نشان می دهد

به گزارش پرسینا بلاگ، حالت تاریک یکی از شاخص ترین ویژگی های iOS 13 محسوب می گردد و روزبه روز شمار بیشتری از سایت ها و اپلیکیشن ها از این مشخصه پشتیبانی می نمایند. در همین زمینه، کانال یوتیوب PhoneBuff آزمایشی را انجام داده که در آن تاثیر حالت تاریک iOS 13 بر عمر باتری آیفون XS مورد آنالیز قرار گرفته است.

این ویدیو تاثیر حالت تاریک iOS 13 را بر افزایش عمر باتری آیفون نشان می دهد

برای این آزمایش، از بازوی رباتیک استفاده شده و کارهای مختلفی در حالت روشن و تاریک iOS صورت گرفته است. از بین این موارد، می توانیم به استفاده از اپلیکیشن Messages، ناوبری در گوگل مپس و تماشای ویدیو در یوتیوب اشاره کنیم. نتیجه نهایی این آزمایش شگفت انگیز است. در این آزمایش، باتری آیفون XS در حالت تاریک iOS نسبت به حالت روشن دوام بسیار بیشتری دارد. در حقیقت، زمانی که عمر باتری آیفون XS در حالت روشن به اتمام رسید، باتری آیفون XS مبتنی بر حالت تاریک حدود 30 درصد شارژ داشت. در ادامه می توانید جدول مربوط به این مقایسه را مشاهده کنید:

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم نمایشگر در هر دو حالت در روشنایی 200 نیت تنظیم شده است. علاوه بر این گفتنی است که تاثیر حالت تاریک بر افزایش عمر باتری گوشی های مبتنی بر نمایشگر اولد بارها و بارها ثابت شده است. این یعنی آیفون X، آیفون XS و آیفون 11 پرو با بهره گیری از این ویژگی می توانند عمر باتری خود را افزایش دهند ولی آیفون XR و آیفون 11 به دلیل بهره گیری از نمایشگر LCD از این مزیت بهره نمی برند.

برای مشاهده جزییات این آنالیز، می توانید در ادامه ویدیو مربوطه را مشاهده کنید. اگر کاربر iOS 13 هستید، آیا از حالت تاریک استفاده می کنید؟ در خصوص این مشخصه چه نظری دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: 9To5Mac

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2029

به "این ویدیو تاثیر حالت تاریک iOS 13 را بر افزایش عمر باتری آیفون نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویدیو تاثیر حالت تاریک iOS 13 را بر افزایش عمر باتری آیفون نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید