ایران کیش برنده مناقصه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان مناقصه گر برگزیده از طرف شرکت ملی پخش فرآورده ­های نفتی ایران انتخاب شد.

ایران کیش برنده مناقصه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران کیش، این مناقصه با موضوع سرویس، نگهداری پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارها و نرم افزارهای مرتبط با تجهیزات پایانه های ingenico I9400 سامانه هوشمند سوخت برگزار و ایران کیش از میان سه شرکت در این مناقصه برگزیده شد.

مهرداد بختیاری فر، رئیس اداره کسب و کار با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بهمن ماه سال 97، عملیات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را به مناقصه گذاشته بود که ایران کیش توانست با برنده شدن در این مناقصه، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله سایر شرکت ها را در این خصوص از بین ببرد.

وی اضافه نمود: اکنون در حال طی مراحل عقد قرارداد هستیم و همزمان با تبادل قرارداد مراحل تحویل و آماده سازی تجهیزات برای اجرای قرارداد را هم انجام می دهیم.

بختیاری فر گفت: این مناقصه مربوط به 30 هزار دستگاه پایانه سامانه مدیریت هوشمند سوخت است.

وی گفت: علاوه بر تعمیرات دستگاه های پایانه فروش خود و قراردادهایی که تاکنون با شرکت های دیگر داشتیم، این قرارداد به عنوان یکی از بزرگ ترین قراردادهایی است که در حوزه تعمیرات و نگهداری اتفاق افتاده است.

بختیاری فر خاطر نشان کرد: ایران کیش امیدوار است، این قرارداد، زمینه ساز همکاری های بیشتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حوزه پرداخت الکترونیک گردد.

انتهای رپرتاژ خبری

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 763

به "ایران کیش برنده مناقصه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران کیش برنده مناقصه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید