امیری: پاراتیراندازان مسئله ای از نظر فشنگ ندارند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: 5 تیرانداز حاضر در اردوی آمادگی پارالمپیک توکیو از نظر رکوردی شرایط راضی کننده ای دارند و فعلا مسئله ای از نظر فشنگ نداریم.

امیری: پاراتیراندازان مسئله ای از نظر فشنگ ندارند

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط 5 پاراتیراندازی که پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده اند، اظهار کرد: هر 5 تیرانداز حاضر در اردوی آمادگی بازی های پارالمپیک توکیو از نظر رکوردی شرایط قابل قبول و خوبی دارند و در این دوره برخلاف دوره های قبل کمتر با مسائل حاشیه ای روبرو هستیم.

وی درباره علت عدم برپایی اردوی تیراندازان معلول در کیش گفت: به خاطر محدود بودن تجهیزات و امکانات تیراندازی در کیش از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردیم که اردوی پنج تیرانداز پارالمپیکی در محل فدراسیون و ورزشگاه آزادی برگزار گردد تا مسئله ای برای آماده سازی ورزشکاران بویژه در 50 متر خفیف نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین پیرامون این پرسش که چقدر مسائل و مشکلاتی که در گذشته گریبانگیر تیم تیراندازی بود مرتفع شده است، اضافه کرد: با توجه به این که یکسال و اندی از تیم تیراندازی معلولان دور بودم، الان شرایط راضی نماینده است و تمام تیراندازان کوشش می نمایند تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب نمایند. البته طی چند ماهی که دوباره سرمربی تیم ملی شدم، سعی کردم روحیه جنگندگی و خودباوری را به تیم بازگردانم. در حال حاضر نیز فکر می کنم ارتباط خوبی بین ورزشکار و کادر فنی ایجاد شده و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد.

امیری در مورد شرایط ساره جوانمردی و امکان پیگیری تمریناتش با مربی دیگر، گفت: از زمانی که اردوها به صورت متمرکز در محل فدراسیون برگزار می گردد جوانمردی نیز در کنار سایر تیراندازان تمرینات خود را پیگیری می نماید و از نظر رکوردی شرایط بسیار خوبی دارد. ادامه فعالیت وی با یک مربی دیگر زمانی مطرح بود که جوانمردی از نظر روحیه جنگندگی تا حدودی افت پیدا نموده بود و همین مساله سبب تغییر رنگ مدال او از طلا به نقره در مسابقات جهانی استرالیا شد. در حال حاضر مشکل خاصی ندارد و کوشش بر این است که در توکیو دوباره بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در انتها در پاسخ به این پرسش که پیش بینی چند مدال را در توکیو دارید، اظهار کرد: در تیراندازی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما این امیدواری وجود دارد که در توکیو بهترین عملکرد را نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3187

به "امیری: پاراتیراندازان مسئله ای از نظر فشنگ ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: پاراتیراندازان مسئله ای از نظر فشنگ ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید