المپیاد دانش آموزی صنایع دستی برگزار می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری المپیاد صنایع دستی دانش آموزی خبر داد و گفت: این المپیاد ظرفیت مطرح شدن در ابعاد جهانی را نیز دارد.

المپیاد دانش آموزی صنایع دستی برگزار می شود

فاطمه مهاجرانی در حاشیه بازید از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: کارسوق صنایع دستی یکی از کارگروه های ویژه استعدادهای درخشان است که مورد استقبال قرارگرفته است.

او ادامه داد: این کارسوق ظرفیت مطرح شدن در ابعاد جهانی و در قامت یک المپیاد جهانی را دارد تا استعدادهای درخشان در المپیاد صنایع دستی هم بتوانند خود را نشان دهند.

معاون وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی نیز با تبدیل به وزارتخانه شدن، اختیاراتش بیشتر خواهد شد و ما با کمک معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی این ظرفیت را دنبال خواهیم کرد.

او افزود: صنایع دستی هم در راستای ایجاد هویت و هم در راستای کسب درآمد بسیار مهم است.

مهاجرانی درباره کسب وکار خانگی و فعالیت زنان سرپرست خانوار در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی ازجمله حوزه هایی است که هم بانوان به آن کمک می کنند و هم او به بانوان کمک می کند.

او گفت: صنایع دستی برایم بسیار مهم است برای هدیه دادن تولیدات صنایع دستی تهیه می کنم و هم وقتی قرار است هدیه ای دریافت کنم، صنایع دستی برایم جذاب است.

مهاجرانی بابیان این که همه تولیدات صنایع دستی گنج است، شرح داد: با برنامه ریزی درست و در نظر دریافت سیستم کسب وکار، حوزه صنایع دستی می تواند به عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور مطرح شود.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1384

به "المپیاد دانش آموزی صنایع دستی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد دانش آموزی صنایع دستی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید