اعتراض چهار بازیکن مطرح رئال به بازگشت احتمالی مورینیو

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- بدنبال قوت دریافت شایعات بازگشت خوزه مورینیو به رئال مادرید، چهار تن از بازیکنان مطرح این تیم صدای اعتراض خود را نسبت به این اقدام به گوش هیات مدیره این باشگاه رساندند.

اعتراض چهار بازیکن مطرح رئال به بازگشت احتمالی مورینیو

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی میل انگلیس روز دوشنبه نوشت: خوزه مورینیو قریب الوقوع ترین تغییر و تحولات مدیریتی در رئال مادرید محسوب می گردد؛ تغییری که البته اگرچه هنوز در حد شایعه و برآورد است اما صدای اعتراض چندین تن از مخالفان این اقدام را در آورده است.

صرف نظر از جا ماندن رئالی ها از کورس قهرمانی لالیگا، بدنبال حذف متوالی و با فاصله زمانی کوتاه آنها از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می رود سانتایگو سولاری در آینده ای نزدیک شغل خود را در مادرید از دست دهد.

در این بین، گزارش ها حاکی از آن است که مورینیو گزینه مد نظر فلورنتینو پرز رئیس کهکشانی ها برای جانشینی مرد آرژانتینی است.

با این حال، براساس گزارش روزنامه دیلی میل، چهار تن از بازیکنان مطرح رئال نارضایتی خود را از این اقدام به گوش پرز رسانده اند؛ سرخیو راموس کاپیتان سفیدپوشان که در نخستین دوره حضور آقای خاص در سانتیاگو برنابئو با وی وارد تنش شد، یکی از نام هایی است که ضمن بیان نارضایتی خود تهدید نموده است که در صورت پیگیری این داستان توسط هیات مدیره باشگاه، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد نمود.

از دیگر بازیکنان مطرح می توان به مارسلو، کریم بنزما و همچنین گرت بیل اشاره نمود.

با این وجود، درخواست آنان گوش شنوا نداشته چرا که پرز پیشتر موضع خود را در خصوص بی اثر بودن آراء بازیکنان در انتخاب سرمربی بعدی، به وضوح بیان نموده است.

با توجه به شرایط کنونی، پرز به آرامی در حال پیاده کردن نقشه های خود برای بازگرداندن آقای خاص به برنابئو است.

ورزشی**3991**9129

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 225

به "اعتراض چهار بازیکن مطرح رئال به بازگشت احتمالی مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض چهار بازیکن مطرح رئال به بازگشت احتمالی مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید