استقلال مهیای بازی با تراکتور می گردد!

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم فوتبال استقلال تهران سومین هفته از تیرماه را با حواشی گوناگون و اتفاقات عجیب و غریب سپری نموده است. بازیکنان این تیم از ابتدای هفته با شیوع ویروس کرونا در بین اعضای تیم رو به رو بوده اند.

استقلال مهیای بازی با تراکتور می گردد!

ابتدای هفته تعیین شد 14 عضو این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند واین خبر نگران کننده باعث شد تا حضور. آن ها در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. استقلال به همین دلیل به جم سفر نکرد و قرار شده تا کمیته انضباطی درباره نتیجه این مسابقه تصمیم گیری کند.

پس از اینکه سازمان لیگ از باشگاه استقلال تهران درخواست کرد تا راستی آزمایی برای تست های PCR بازیکنان این تیم صورت بگیرد، استقلالی ها روز دوشنبه مجددا تست جدیدی دادند که فعلا جواب آن اعلام نشده است.

در حالیکه تمرینات استقلال به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کووید-19 به حالت تعلیق درآمده و آن ها در قرنطینه خانگی حضور دارند شرکت آن ها در مسابقات لیگ برتر برای دومین هفته متوالی هم با شک و تردید رو به رو بود.

از باشگاه استقلال خبر می رسد درحالیکه قرار است تمرینات آن ها از امروز شروع گردد برخلاف آنکه تصور می گردد این تیم در بازی مقابل تراکتور تبریز غایب باشد، اما آن ها برای مسابقه خانگی آماده می شوند و در استادیوم آزادی پذیرای تراکتور خواهند بود.

منبع: ایلنا

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4828

به "استقلال مهیای بازی با تراکتور می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مهیای بازی با تراکتور می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید