استقلال خود را پیدا نموده است، اشتباهات داوری عمدی نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: چند هفته ای است که استقلال روند رو به رشدی را طی می نماید، این تیم خود را پیدا نموده بازیکنانش با هم هماهنگ شده اند و رفته رفته به یک تیم کامل تبدیل می شوند.

استقلال خود را پیدا نموده است، اشتباهات داوری عمدی نیست

وی تاکید نمود: روز گذشته استقلال با چند تغییر به میدان آمد، نداشتن شجاعیان، چشمی و سیاوش یزدانی مصدوم و مصدوم شدن قائدی و زکی پور شرایط استقلال را تا حدودی بر هم زد اما استراماچونی نشان داد از تفکر بالایی برخوردار است و با همین وضعیت یک بازی خوب را مقابل پارس ارائه د اد و توانست به فزونی دست پیدا کند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه گفت: استقلال حالا به یک صخره سخت برخورد خواهد نمود و آن تراکتورسازی است تیمی که در بازی قبل خود (نفت آبادان) شکست را پذیرا شد و حالا می خواهد با پیروزی برابر استقلال آن اتفاق را جبران کند. بنابراین هفته آینده باید شاهد یک بازی خوب از دو تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال کشورمان باشیم.

ورمزیار تاکید نمود: درست است استقلال توانست پارس را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد اما هنوز هم مسائل دفاعی این تیم به طور کامل رفع نشده، استراماچونی باید نظارت بیشتری بر عملکرد خط دفاع تیم خود داشته باشد و به طور حتم می تواند با تمرینات ویژه این مشکل را هر چه زودتر رفع کند.

وی در مورد قضاوت روز گذشته داور دیدار پارس جنوبی و استقلال گفت: حرف و حدیث در این مورد زیاد بود اما همواره اشتباهات داور عمدی نیست اینکه آفساید بوده یا نه تصمیم با داور است و او تشخیص می دهد که آیا توپ در لحظه ورود آفساید بوده یا نبوده اما در مجموع بارها اشتباهات داوری در فوتبال ما اتفاق افتاده و همه به آن عادت داریم.

وی در سرانجام اظهار داشت: استقلال این روزها با حمایت هوادارانش به اوج بازگشته و حالا تمامی تیم ها از استقلال یک ترس خاصی دارند زیرا بازی هجومی و گل هایی که این تیم می زند باعث شده اکثر تیم هایی که مقابل آبی پوشان قرار می گیرند در لاک دفاعی فرو روند اما امیدوارم این پیروزی ها باعث غرور پسران آبی نشود و آنها همین روند موفقیت را بدون غرور ادامه دهند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2222

به "استقلال خود را پیدا نموده است، اشتباهات داوری عمدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خود را پیدا نموده است، اشتباهات داوری عمدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید