استقلالی ها بار دیگر دست به دامن سازمان لیگ شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، درخواست کرد بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان در زمان دیگری برگزار گردد.

استقلالی ها بار دیگر دست به دامن سازمان لیگ شدند

به گزارش ، با تصمیم سازمان لیگ فوتبال، 3 ملاقات باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار گشت. این در حالی بود که مسئولان باشگاه استقلال از این تصمیم انتقاد و از مسئولان ورزشی کشور درخواست کردند تمام بازی های لیگ برتر لغو گردد تا سلامت بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات به خطر نیفتد.

گفته می گردد باشگاه استقلال بار دیگر درخواست خود را تکرار نموده و با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ خواهان لغو بازی با گل گهر سیرجان و برگزاری این بازی در زمانی دیگری شده است.

پس از بازیکنان استقلال که از بدون تماشاگر برگزار گشتن بازی ها انتقاد نموده بودند، صبح امروز هم فرهاد مجیدی تصمیم سازمان لیگ برای برگزار گشتن مسابقات را زیر سوال برد و گفت با پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات، جان بازیکنان و عوامل تیم ها به خطر می افتد، در صورتی که ارزش فوتبال و لیگ برتر بیش تر از جان انسان ها نیست.

باید دید سازمان لیگ که در روز های اخیر به شدت بر موضع خود مبنی بر برگزاری بازی ها پافشاری نموده بود، تغییری ایجاد خواهد نمود یا ملاقات استقلال و گل گهر طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3470

به "استقلالی ها بار دیگر دست به دامن سازمان لیگ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها بار دیگر دست به دامن سازمان لیگ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید