از فدراسیون تیراندازی انتظار حمایت و توجه بیشتری دارم

به گزارش پرسینا بلاگ، بانوی با سابقه تیم ملی تفنگ کشورمان با بیان اینکه از ابتدا، تیراندازی از ورزش های مورد علاقه او بوده، این رشته را گمنام و ناشناخته میان مردم دانست .

از فدراسیون تیراندازی انتظار حمایت و توجه بیشتری دارم

مه لقا جام بزرگ، یک شنبه 6 بهمن با حضور در دفتر خبرنگاران با بیان چگونگی ورود خود به این رشته جذاب ورزشی توضیح داد: از سال 86 با آغاز کلاس های تیراندازی وارد این رشته شده و یک سال بعد با شرکت در مسابقات مختلف به صورت جدی و حرفه ای این ورزش را ادامه دادم .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان ورود من به تیراندازی مصادف با تحصیلات و بحبوحه کنکور بود برای رسیدن به موفقیت در هر دو زمینه کوشش فراوانی کردم و خوشبختانه توانستم پس از یک سال به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شوم.

جام بزرگ اظهار داشت: تیراندازی، رشته ای است که برای بدست آوردن موفقیت در آن باید تمرینات و کوشش های بسکمک را پشت سر گذاشت تا بتوان با توجه به شرایط مسابقه و فضای حاکم در هر مکان، بهترین عنوان و رتبه را کسب کرد.

دارنده نشان برنز بازی های آسیایی جاکارتا اعلام کرد: با توجه به تمرینات متعدد توانستم در سال 89 اولین مدال بازی های آسیایی را در گوانجو بدست آورم که این موفقیت نتیجه کوشش و زحمات بی وقفه من قبل از آن رویداد مهم و معتبر قاره کهن بود.

جام بزرگ با اشاره به مسائل این رشته ورزشی مطرح نمود: در حال حاضر با تورم و افزایش قیمت تجهیزات تیراندازی از جمله لباس و کلاه مخصوص، فشنگ، سلاح و ...، تمرین و تقویت برای علاقمندان به این رشته کمی سخت شده که این موضوع حتی بر عملکرد ورزشکاران باتجربه هم تاثیرگذار بوده است.

عضو تیم ملی تیراندازی در دو المپیک لندن و ریو اضافه نمود: در این چندسال پس از کسب مدال های رنگارنگ و افتخارات متعدد در مسابقات مختلف فراملی و همچنین حضور در المپیک و بازی های آسیایی، از چند کشور خارجی برای فعالیت، دعوت به همکاری شدم اما پیشنهاد هیچ یک از آنها را به خاطر عشق به وطن نپذیرفته و ترجیح دادم برای کشور عزیزم افتخارآفرین باشم.

وی در همین باره یادآور شد: وقتی پرچم کشورت را در خاک دیگر کشورها به اهتزاز درآوری، این یعنی تمام انگیزه برای یک ورزشکاری که سختی های بسکمک را متحمل شده است.

این بانوی ورزشکار که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، با اشاره به اینکه به زودی تمرینات خود برای حضور در میادین مختلف را از سر خواهد گرفت، به مسائل موجود در تمرینات تیم ملی گریزی زد و گفت: تمرین بدون فشنگ اگرچه آنچنان کارساز نیست اما در تقویت و بازسازی استقامت و آمادگی جسمانی بی تاثیر نخواهد بود. با وجود مسائل و محدودیت ها در این رشته، اعضای تیم ملی برای کسب مدال در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه کوشش می نمایند.

جام بزرگ با بیان اینکه از فدراسیون تیراندازی انتظار حمایت و توجه بیش از پیش را دارد، گفت: تیراندازی ورزشی گمنام است که محبوبیت آن در میان مردم شاید به اندازه دیگر ورزش ها چون فوتبال نباشد اما مسئولان می توانند با توجه و حمایت از این رشته، ورزشکاران علاقمند به آن را برای کسب افتخارات در میادین مهم آسیایی و جهانی کمک نمایند.

جام بزرگ در خاتمه با اشاره به اینکه انتظار حمایت بیشتری از مسئولین استانی دارد، توضیح داد: من جام بزرگ سالهاست که ورزش حرفه ای را در دستور کار قرار داده ام و جز ورزش کار دیگری ندارم. قانون نفرات اول تا سوم بازی های آسیایی را به استخدام دستگاه های اجرایی درآورده اما من سه بار در بازی های آسیایی مدال گرفتم و هنوز وضعیتم معین نیست. اشتغال، دغدغه بسکمک از قهرمانان ملی است و با توجه به گرانی فشنگ و تجهیزات، از مسئولین استان تقاضا دارم که در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند نه اینکه حتی به زحمت به یک قهرمان ملی وقت ملاقات بدهند !

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1585

به "از فدراسیون تیراندازی انتظار حمایت و توجه بیشتری دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از فدراسیون تیراندازی انتظار حمایت و توجه بیشتری دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید