اتحاد ملت ایران دشمنان را مایوس نموده است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتحاد اقوام و ادیان در ایران مانع تحقق اهداف دشمنان است گفت: شهدا و جانبازانی که جامعه مسیحیت کشور در راه دفاع از میهن و تامین امنیت تقدیم کرده سندی محکم در راستای وحدت و یکپارچگی نظام است.

اتحاد ملت ایران دشمنان را مایوس نموده است

علی مصطفوی امروز 4 دی ماه در مراسم جشن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) در کلیسای حضرت مریم ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح و سال نو میلادی توضیح داد: اعتقاد مسلمانان به حضرت عیسی(ع) به عنوان یکی از پیامبران اولوالعظم و نیز اشتراکات دینی از جمله اعتقاد به معاد بیانگر آنست که تفاوتی مابین ادیان الهی نیست.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه دشمنان اشتراکات موجود را برنمی تابند، اضافه نمود: اتحاد و یکپارچگی ادیان و اقوام در ایران و نمود واقعی این اتحاد در راه دفاع از میهن باعث شده تا دشمن مایوس گردد.

وی ادامه داد: تا زمانیکه مردم در صحنه هستند و در کنار هم برای اعتلای کشور گام برمی دارند استکبار نیز نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش خبرنگاران، مصطفوی ضمن ادای احترام به شهدا و جانبازان مسیحی در ایران، دفاع آنان از میهن شان را ناشی از حس وطن دوستی و وحدت تاریخی متجلی در این سرزمین دانست.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2909

به "اتحاد ملت ایران دشمنان را مایوس نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد ملت ایران دشمنان را مایوس نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید